Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~krystek22222 | użytkownik

imię i nazwiskoFlemming adres Zgierz zarejestrowany27.07.2007 @18:41:54 ostatnio na stronie24.12.2013 @11:18:21

Szukam chetntych do zdjec.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu10225898
digarty47 komentarze331 posty na forum16

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kokosik    27.05.2008 @21:53:43
zajebisty sprzęt masz! :D
pożyyyycz proszę

dziękuję za odwiedziny !
~PesteKk    21.05.2008 @15:49:36
slyszalem ze sa lepsze portale... dzieki
~rudalez    18.04.2008 @15:07:16
ok. dzieki ;P
~rudalez    18.04.2008 @15:04:56
napisz mi czemu taka ocena. poprawie sie.
~Filiti14    08.04.2008 @19:09:30
dziex
mistrzu od wekow.
~BelialDrummer    16.03.2008 @00:18:12
sie coś w komencie źle zapisało no ale nikkor 18-55
~BelialDrummer    16.03.2008 @00:17:36
Nikkor AF-S DX 18–55mm f/3.5–5.6G ED II
~Filiti14    15.03.2008 @19:06:03
dziekuje
~guzikowaa    14.03.2008 @21:43:07
cześć Ci, tu ;*
~wisnialand    03.02.2008 @13:34:58
Chodziło o sam fotomontaż latarni fotkę znalazłem na jakimś bezpłatnym serwisie i je rozmyłem ale dziękuję za komentarz pozdrawiam
~Filiti14    03.02.2008 @09:02:01
Oby szczescia
~rainbooow    02.02.2008 @10:12:50
ja zawsze mam racje. ;] to kiedy mamy sie zglosic po Zosie?
~Filiti14    01.02.2008 @23:53:49
W kazdym badz razie to wszystko jest mozliwe nawet taka pozyczka Zosienki na cale zycie.. //Dobranoc =*
~rainbooow    01.02.2008 @23:41:45
Zosia jest juz NASZA, nie Twoja. ;] oddam Ci swoja Natalinę i bedziesz happy jak nigdy dotad, mowie Ci! ;D a leniuchem jestem i co z tego? kazdy jest przeciez! ;]
~Filiti14    01.02.2008 @23:41:34
owszem. ale nie wyobrazam sobie samych nie stworzonych rzeczy wrecz przeciwnie ;]
~Filiti14    01.02.2008 @23:34:35
Sam bys nie zdolal Zosi ochronic to sie psem zaslaniasz ;p hehe.jak ja cos mowie to tak najczesciej jest.przygotuj sie na rozpacz z powodu kradziezy :P
~Filiti14    01.02.2008 @23:18:51
Hehee. mowie ci obudzisz sie kiedys pieknego dnia a Zosi juz nie bedzie ^^ :p
~Filiti14    01.02.2008 @23:13:02
Wolisz byc niepoprawnym niz poprawnym? no skoro tak ;p ale wazne ze teletubisiem :p/jak tak to ukradniemy ci kiedys to zosiee! powaznie ;D
~Filiti14    01.02.2008 @22:51:49
Nie kloc siee ! byles ,jestes i bedziesz teletubisiem a czy poprawnym lub odwrotnie to zalezy od tego czy dasz zosienke ;] moze chociaz na godzinke? ;p
~Filiti14    01.02.2008 @22:44:01
Nie! ;p wniosek z tego ze jestes nie poprawnym teletubisiem ktory powinien sie poprawic ;] dajac w prezencie Zooosie :D
~rainbooow    01.02.2008 @22:41:19
a ja popieram Aleksandre. chcemy Zosie na walentynki! ;D lub na sesje jakas. a gadu nie ukradlam jeszcze, jakos nie chce mi sie kopiowac z gory ;D
~Filiti14    01.02.2008 @22:38:16
Popieram. / Niee badz samolub! teletubisie sie tak nie zachowuja! ^^
~Filiti14    01.02.2008 @22:30:36
Samooolub z ciebie i tyle no ! a moze jednak oddasz ta Zosiee ? ;> / a czemuz to walentynek nie obchodzisz?
~Filiti14    01.02.2008 @22:23:39
Ej ej ej! ja tez chce Zosiee dasz Mi i Karolince w prezzencie walentynkowym ^^
~rainbooow    01.02.2008 @20:39:34
oddaj, oddaj! ja tak ladnie prosze przeciez! i sobie zabieram Twoj nr gg, a noz pewnego dnia mi sie przyda ;D
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt